Vastgoedbeheer, Wees gerust, we zorgen voor alles!
Het beheren van een huurwoning is niet altijd gemakkelijk. Tussen administratieve procedures, het vinden van een huurder, sporadische technische interventies en het toezicht op de betaling van de huur, is het beheer van een huurwoning niet altijd gemakkelijk.
Het vinden van de huurder
Het beheer van een huurwoning begint met het vinden van een huurder. Onze agenten zullen zorgen voor de marketing en promotie van uw woning om een huurder te vinden. Wij controleren de situatie en de geschiktheid van elke kandidaat. Zodra de huurder is gevonden, zorgen wij voor de administratieve procedures: opstellen en ondertekenen van het huurcontract, inschrijving, huurwaarborg, verzekering, enz...
Administratief en financieel beheer
Ons team zorgt voor de administratieve en financiële opvolging van uw huurwoningen. Naast het vinden van de ideale huurder, houden wij voortdurend contact met de beheerder van het pand om de servicekosten, indexeringen en uitwisselingen met betrekking tot de mede-eigendom op te volgen.
Wij zien ook toe op de betaling van de huur en nemen de nodige maatregelen in geval van niet-betaling. Ten slotte optimaliseren wij uw belegging door indexeringen toe te passen om in de pas te blijven met de markt.
Uw investering is in goede handen.
Follow-up en technische interventies
Dankzij onze ervaring en ons adresboek kunnen wij op 90% van de technische verzoeken van huurders reageren. Wij kunnen niet alleen bepalen wie verantwoordelijk is voor een interventie (eigenaar, huurder of syndicus), maar ook beroep doen op een vakman voor een dringende interventie of een bestek opmaken alvorens een reparatie uit te voeren.